3 Aralık 2011 Cumartesi

Kelam mı?


Blogum için yaptığım kısa araştırma sırasında yaratıcı blog isimleri gözüme çarptı, kelime oyunlarıyla dolu. Yine de sade bi blog ismi almak en mantıklısı olucaktı benim için. Ne var ki, aklımdaki isimlerin hepsi alınmış. Mecburi olarak kelime oyunlarına yöneldim tabi. Sonuç olarak “E yani bunu da mı aldınız?” dedirten blog ismi denemelerim oldu. Derken şu “kelam” kelimesi çıktı. Pek de bi hoşuma gitti duyduğumda. Körü körüne de yazmak olmaz tabi. Girdim nete , ne demek bu kelam acaba. Her gün kullanırız “iki kelam edelim” falan filan. Yok ama esas anlamı o değilmiş. Yine de böyle olması bende hoş bi his uyandırdı.

Neymiş peki bu kelam; “İslam” Bilimiymiş, Kelamcılar Allah’ın varlığını delillerle ispat etmeye uğraşan insanlarmış.

İlginç geldi.

İki Kelam edelim?

Bu durum biraz düşündüğümde ironik bi hal aldı. Ben burda Kelam diyorum. Yanlış anlaşılır mı? Umarım yanlış değil ; hiç bişey anlaşılmaz.

Peki öyleyse; “burda bişeye ulaşmaya, sonuçlar çıkarmaya çalışmıyacağım ne de olsa.”

Ne varsa içimden gelen yazmayı planlıyorum, kimseye dokunmadan, atışmadan, doğrusu bu demeden.    Sadece bu yeni bir uğraş hayatıma. Değer görürse de okurlara.

Kolay gelsin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder