14 Haziran 2012 Perşembe

Schweinsteiger vs Ben




Tanıdığım en profosyonel futbolcu Schweinsteiger, adını söylemesi bile güzel. Ben önce adının söylenişini ezberlediğimden de daha rahat oluyo tabi. Hiç duymamış biri varsa Şıvaynştayger gibi, bizim spikerler öyle diyo. Neyse. Sahada canını dişine takarak oynar bu adam oyununu, hırsını her zaman görürsün sahada her alandadır, takım oyuncusudur bi kere. Bi takımın başında olsam en istiyceğim adamdır hatta.

Üstelik filmlerde istisnasız sevimsiz çocuğu oynuyan sarı, kıl tipler var ya; onlardan biridir kendisi bakınca bi çağrışım yapar kanınız almaz ilk bakışta. İzleyen bilir buna örnek; Game Of Thrones'daki sarı piç işte... Aklıma geldikçe sinir oluyom. Ama Schweinsteiger herşeye rağmen sevdirmiştir kendini.

Bi muhabbet kuşum var sapsarı bişi, Kaçmiş bi yerden de eve girmiş bizde sahiplendik. Onu ilk gördüğümde adını Schweinsteiger koyayım dedim. Bence süperdi de pek kabul görmedi evde, gizli gizli isimler duyar oldum. En son sabitlendi tabi tek bi isimde. Onun gibi olsun da beni sinir etmesin dedim. Olmadı, ama onun gibi yanları da var. Salındığında evde ayak basmadık bi yer bırakmıyo fırlama. fakat Schweinsteiger gibi deil yine de bi disiplinli olamadı.

Schweinsteiger sevimsizdir falan ama iyi topçudur, bizimkisi sevimlidir ama çop pis ısırır. Kafesine girmez , yemeklerin içine girer sonra bi de kafana konar.

Schweinsteiger istikrarlıdır bildim bileli aynı takımda hep aynı mücadelesiyle , bizimkisi de istikrarlı hep öter durur, gecenin bi yarısı bi tıkırtı yapar adamı kıllandırır hiç neden yokken.

Schweinsteiger'in de bissürü sevilmicek yönü vardır da ben bilmem oralarını gördüğümle yetinirim, Görmek istediğim de odur onda zaten. Bu saatten sonra hayal kırıklığı yaratmaz bende. 

Bizim kuş da; kuş işte, ama beklentilerim vardı -ne de olsa yanımızda hep- Hala evde oldukça ilgilenirim. Anlaşır gibi de oluruz bazen.Sonra yine eskisi gibi. Ben bıraksam böyle olduğu gibi. Uçsa, ötse... 

Üstteki bu cümleler bi kaç aylık, yayınlamamışım ama yazmışım. Üstünden zaman geçti bi bakıyım dedim notlarıma görüverdim bunu da. Neler değişmiş neleer.
Bizim kuş kaçtı geçen ay kafesini temizlerken uçmuş gitmiş. Şaşırmadım gerçi hep bi asiydi. bizden biri gibi olmuştu ama hep bi sorun vardı. Neyse işte artık gitti. Ev daha sessiz sakin. konuşulan şeyler anlaşılıyo.  Gerçi varken de mutluyduk ama yokluğu daha bi iyi oldu sanki. Sıkıntısı da az değildi.  Bi sevdiriyosa, on bezdiriyodu.Neyse. Pencerenin önünde uçup nazire yapmadığı sürece sorun yok.Aman ha hele eve hiç gelmesin. Gitsin uçsun, yeni bi eve bile girebilir. Yeter ki ciklemesin tekrar evin içinde. Sevimli de olsa, bizim gibi kimse katlanmaz sadece güzel görünüşüne.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder